Project Description

  • Παραμετροποίηση εφαρμογής για την προσαρμογή της στις ανάγκες του πελάτη
  • Εγκατάσταση εμπορικού προγράμματος για την οργάνωση της επιχείρησης
  • Ασύρματη παραγγελιοληψία για γρήγορη και καλύτερη εξυπηρέτηση
  • Εκπαίδευση προσωπικού στη διαχείριση του λογισμικού
  • Εγκατάσταση ενσύρματων και ασύρματων δικτύων
  • Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης
  • Τεχνική υποστήριξη

Πιο αναλυτικά, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα:

  • Να εγκαταστήσει το πρόγραμμα σε όσες θέσεις εργασίας επιθυμεί χωρίς χρέωση
  • Να προγραμματίζει την οθόνη Reception όπως εξυπηρετεί τον ίδιο για τη διευκόλυνση των καθημερινών εργασιών του
  • Να οργανώνει σε ομάδες και να επιλέγει τα είδη του, όπως και στον έντυπο τιμοκατάλογο
  • Να καταχωρεί μία παραγγελία εύκολα και γρήγορα μέσω Η/Υ, tablet, smartphone
  • Να εκτυπώνει το δελτίο παραγγελίας στον χώρο που παρασκευάζονται τα είδη (τα φαγητά στην κουζίνα και τα ποτά στο μπαρ)
  • Να ενώνει παρέες, να αλλάζει τραπέζια και να εκτυπώνει τον λογαριασμό ανά τραπέζι ή ανά παρέα του ίδιου τραπεζιού εάν χρειαστεί
  • Να εκδίδει αποδείξεις και τιμολόγια ηλεκτρονικά
  • Να παρακολουθεί τις βάρδιες των σερβιτόρων (ποσό ανοίγματος-κλεισίματος, αλλάγή βάρδιας, απόδοση ανά σερβιτόρο κτλ.)
  • Να διατηρεί βάση δεδομένων με καρτέλες πελατών και προμηθευτών, των οποίων η καταχώριση γίνεται πανεύκολα πληκτρολογώντας μόνο το ΑΦΜ
  • Να ορίζει ειδικούς τιμοκαταλόγους (λιανικής, χονδρικής) ή εκπτώσεις ανά είδος, ομάδα ειδών ή πελάτη
  • Να παρακολουθεί τα οικονομικά της επιχείρησης (έσοδα, έξοδα, τζίρο, υπόλοιπα πελατών και προμηθευτών κτλ.)
  • Να εξαγάγει χρήσιμα στατιστικά και αναφορές για την επιχείρηση
  • Να αναβαθμίζει και να κρατάει backup με ένα κλικ