Το LinkedIn είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που προσανατολίζεται στον επιχειρηματικό κόσμο και αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς. Και μόνο το γεγονός ότι το τελευταίο τετράμηνο του 2019 σημείωσε αύξηση των κερδών της κατά 24% σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2018, επιβεβαιώνει τον παραπάνω ισχυρισμό.

Το LinkedIn μετρά σε παγκόσμια κλίμακα περίπου 675 εκατομμύρια χρήστες μηνιαίως και περισσότερες από 30 εκατομμύρια επιχειρήσεις. Οι χρήστες του μέσου είναι κατά κύριο λόγο υψηλού μορφωτικού επιπέδου και στελέχη οργανισμών που είναι σε θέση να λάβουν αποφάσεις. Γι’αυτό και μέσα από την εταιρική της σελίδα μια επιχείρηση μπορεί να συνάψει νέες συνεργασίες και να αποκτήσει πρόσβαση σε μια μεγαλύτερη αγορά που προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης.

Η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου με ενημερωτικό ή προωθητικό στόχο είναι σημαντικός παράγοντας για τη διάδραση της επιχείρησης με το κοινό της. Ωστόσο δεν είναι ο μοναδικός. Ένα θέμα που απσχολεί κυρίως τους marketers είναι η σωστή χρονική στιγμή των αναρτήσεων ώστε να επιτευχθεί μεγαλύτερο user engagement.

Δυστυχώς, το API του LinkedIn δεν επιτρέπει την πρόσβαση για συλλογή στατιστικών που θα μπορούσαν να δώσουν σαφή απάντηση στο ερώτημα αυτό. Μέσα από την εμπειρία χρήσης του μέσου και την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων μπορούν τελικά οι επιχειρήσεις να αποφασίσουν πότε είναι η καταλληλότερη στιγμή για τις αναρτήσεις τους. Ωστόσο, ιστοσελίδες, όπως η Hootsuite και η Sproutsocial, ισχυρίζονται πως οι καλύτερες ημέρες και ώρες είναι η Τετάρτη και η Πέμπτη από τις 9π.μ. έως τις 2μ.μ.. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς ο τύπος των χρηστών είναι κυρίως επαγγελματίες που συνδέονται στο δίκτυο εν ώρα εργασίας.

Κάτι που συστήνεται γενικά σε μικρές επιχειρήσεις που λειτουργούν μέσα σε ένα καθεστώς τέλειου ανταγωνισμού είναι να παρακολουθούν τι κάνουν οι ηγέτες της αγοράς στον κλάδο που δραστηριοποιούνται. Το πιο πιθανό (όχι όμως και απόλυτο) είναι να έχουν αφένος περισσότερο χρόνο κι αφετέρου τις απαραίτητες πηγές για να βελτιστοποιήσουν την στρατηγική τους στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Η υιοθέτηση των ενεργειών εκείνων που κρίνονται κατάλληλες θα πρέπει ασφαλώς να προσαρμόζονται στη δυναμική και τις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε επιχείρησης.

Έχετε κάποια απορία ή χρειάζεστε τη βοήθεια των ειδικών; Επικοινωνήστε με το τμήμα marketing της RiverWeb.