Οι αιτήσεις έχουν ξεκινήσει! Το νέο πρόγραμμα ψηφιακής αναβάθμισης για λογιστικά γραφεία δίνει τη δυνατότητα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις όλης της χώρας να αναβαθμίσουν την υποδομή τους, ώστε να μπορούν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους απρόσκοπτα, ανταποκρινόμενοι στις νέες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία του COVID-19.

Περίοδος υποβολής

Από 9/3/2022 έως 18/4/2022 (ώρα 15:00)

Η αίτηση χρηματοδότησης υποβάλλεται ηλεκτρονικά στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) με την ένδειξη: «Επιχορήγηση επιχειρήσεων παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών». Οι αιτήσεις χρηματοδότησης θα αξιολογηθούν με σειρά προτεραιότητας, σύμφωνα με την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής στο ΠΣΚΕ.

Όροι και προϋποθέσεις

Οι ωφελούμενοι της Δράσης θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να ικανοποιούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • να υποβάλουν μία Αίτηση Χρηματοδότησης ανά ΑΦΜ,
  • να λειτουργούν νομίμως στη χώρα και να έχουν κάνει έναρξη στην αρμόδια ΔΟΥ έως και τις 28/02/2022,
  • να έχουν μέχρι τις 28/02/2022 ως ενεργό κωδικό δραστηριότητας έναν από τους επιλέξιμους ΚΑΔ του Κεφαλαίου 6: ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ σε τουλάχιστον μία εγκατάσταση της επιχείρησης (έδρα ή/και υποκατάστημα),
  • να τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία του ν. 4308/2014.

Σε κάθε ωφελούμενο (διακριτό ΑΦΜ) θα αποδίδεται μέγιστη συνολική επιχορήγηση για την αναβάθμιση της ψηφιακής υποδομής της επιχείρησής του ως εξής:

  • Επιχορήγηση έως 2.000 ευρώ 0 =< έσοδα χρήσης 2020 =< 20.000 ευρώ
  • Επιχορήγηση έως 1.500 ευρώ έσοδα χρήσης 2020 > 20.000 ευρώ

Τι χρηματοδοτείται

Επιχορηγούνται αποκλειστικά οι ακόλουθες δαπάνες προμήθειας:

  • Εξοπλισμός Τεχνολογιών Πληροφορικής Επικοινωνίας: Λογισμικά απαραίτητα για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό της επιχείρησης Επισημαίνεται ότι στον εξοπλισμό ΤΠΕ συμπεριλαμβάνονται: Desktop PC και περιφερειακά, laptop, servers, πολυμηχανήματα και λοιπός εξοπλισμός πληροφορικής.

Επιλέξιμη δαπάνη είναι και η αγορά λογισμικού με την μορφή Software as a Service (SaaS) εφόσον είναι απαραίτητη για την λειτουργία της επιχείρησης και την ψηφιακή αναβάθμιση αυτής. Στην περίπτωση απόκτησης με την μορφή Software as a Service (SAAS), επιλέξιμο είναι το κόστος για ένα έτος.

  • Δαπάνες κτήσης πάγιων στοιχείων για τα οποία το κόστος απόκτησης κάθε διακριτού στοιχείου εξοπλισμού δεν είναι μεγαλύτερο από 1.500 ευρώ ή άλλο όριο το οποίο σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, δίνει τη δυνατότητα απόσβεσης του στοιχείου εντός του έτους απόκτησής του και έως τα όρια που αναφέρονται ανωτέρω υπό προϋποθέσεις.

Ως έναρξη επιλεξιμότητας ορίζεται η 1/1/2021. Η προθεσμία ολοκλήρωσης είναι 6 μήνες από την ημερομηνία έκδοσης της Απόφασης Ένταξης και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 31/12/2023.

Η RiverWeb είναι κοντά στον επαγγελματία και διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία για την υποστήριξή του. Εάν ενδιαφέρεστε για το νέο πρόγραμμα ψηφιακής αναβάθμισης, ελάτε να συζητήσουμε τις ανάγκες σας και να σας προτείνουμε λύσεις πληροφορικής που πραγματικά θα αναβαθμίσουν το λογιστικό σας γραφείο και θα διευκολύνουν την καθημερινότητά σας. Κλείστε σήμερα ένα ραντεβού μαζί μας στο τηλ. 251 500 2591.