Είναι πλέον γεγονός ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφουν την προτίμησή τους στο e-commerce, δηλαδή το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου η δραστηριότητα της αγοράς ή πώλησης προϊόντων πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικών υπηρεσιών ή μέσω Διαδικτύου. Οι καταναλωτές προτιμούν αυτού του τύπου τις αγορές, καθώς είναι εύκολο να πραγματοποιηθούν ανά πάσα στιγμή και συνθήκη, ενώ συχνά προσφέρουν μεγαλύτερη ποικιλία και καλύτερες τιμές από ένα φυσικό κατάστημα.

Αυτή την προτίμηση αφουγκράζονται πολλοί σύγχρονοι επιχειρηματίες και δημιουργούν το δικό τους eshop. Προφανώς, κάθε site που δημιουργείται δεν είναι απαραίτητο να επιτύχει κιόλας. Η επιτυχία ή αποτυχία έχει να κάνει με τις κινήσεις του επιχειρηματία και με αυτό δεν αναφερόμαστε μόνο στη διαφήμιση, η οποία ασφαλώς είναι αναγκαία εξαιτίας του μεγάλου ανταγωνισμού. Τρεις βασικές παράμετροι που πρέπει κανείς οπωσδήποτε να αναλογιστεί είναι οι εξής.

1. Ασφάλεια Συναλλαγών

Το πρώτο ζητούμενο που πρέπει ένας επιχειρηματίας να παρέχει στους υποψήφιους πελάτες του είναι η ασφάλεια. Όταν οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί από την επιχείρηση έχουν σαν κυρίαρχο στόχο την ελαχιστοποίηση του κόστους με έτοιμες, δωρεάν λύσεις, τότε κατά πάσα πιθανότητα το αποτέλεσμα που θα προκύψει δεν θα ανταποκρίνεται από άποψη ασφάλειας. Άλλωστε είναι γνωστό πως οι hackers καραδοκούν να εισβάλλουν σε συστήματα με ελαττώματα, γιατί αυτά κάνουν τη διαδικασία ακόμα πιο εύκολη.

2. Ταχύτητα & Τρόποι Πληρωμών

Εξίσου σημαντικό βήμα είναι η γρήγορη ταχύτητα, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να βρουν αυτό που ψάχνουν εύκολα και γρήγορα. Επίσης, ένα eshop οφείλει να διαθέτει πολλαπλές δυνατότητες πληρωμών, ώστε να μπορεί ο κάθε καταναλωτής να κάνει τις αγορές του με όποιον τρόπο επιθυμεί. Οι πιο αργές πύλες πληρωμής ή οι περιορισμένες επιλογές, που δεν επιτρέπουν την προβολή προϊόντων ή checkout με ένα κλικ μπορούν να κοστίσουν στις πωλήσεις.

3. Όχι στα Downtimes

Πάρα πολύ σοβαρό κριτήριο για την επιλογή ενός e-commerce από έναν πελάτη είναι τα downtimes. Είναι κάτι που συμβαίνει και οι λόγοι ποικίλλουν. Ένα downtime μπορεί να συμβεί λόγω ενημερώσεων ή συντήρησης, λόγω πτώσης του server ή μετά από μαζική εισροή στο site. Για τον λόγο αυτό, πρέπει να πραγματοποιηθεί σοβαρή μελέτη του συστήματος, πριν για παράδειγμα ανακοινωθεί μια μεγάλη προσφορά ή ένα πολυσυζητημένο προϊόν, τα οποία θα μπορούσαν να φέρουν αγοραστές, που θα ρίξουν το site.

Τα καλύτερα οργανωμένα eshops προσφέρουν γρήγορη ταχύτητα, ισχυρή ασφάλεια, πολλές αγορές και ελάχιστα downtimes. Στη RiverWeb είμαστε ειδικοί στην κατασκευή ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων. Κλείστε ένα ραντεβού μαζί μας για να συζητήσουμε το δικό σας project.