Το Twitter είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως με μερίδιο αγοράς 15,48%. Ωστόσο, στην Ελλάδα δεν έχει γίνει τόσο αγαπητό, καθώς καλύπτει μόνο το 2,86% της αγοράς. Οι περισσότεροι χρήστες του (5,7%) το επισκέπτονται από το desktop, ενώ το 2,49% από το κινητό τους τηλέφωνο. Ένα πολύ μικρό ποσοστό (1,18%) επιλέγει το tablet ως συσκευή πρόσβασης.

Ο κυριότερος λόγος χρήσης του μέσου είναι η διάδραση με το κοινό, μιας και τα tweets είναι ένα γρήγορος τρόπος να μοιραστεί κανείς τις σκέψεις του, να ανακοινώσει μία εκδήλωση ή να σχολιάσει ένα γεγονός της επικαιρότητας. Γι’αυτό το λόγο, οι περισσότεροι χρήστες του μέσου είναι πολιτικοί, δημοσιογράφοι και celebrities που επιθυμούν να μεταδώσουν το μήνυμά τους σε όσους τους ακολουθούν.

Ωστόσο, το Twitter δίνει τη δυνατότητα και σε επιχειρήσεις να έχουν τη δική τους σελίδα μέσα από την οποία μπορούν να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους, να δημοσιεύουν περιεχόμενο και να προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους ψηφιακά. Ασφαλώς κι εδώ ισχύει ό,τι και στα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δηλαδή “Content is King”, επομένως πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο περιεχόμενο.

Ακολούθησε τις παρακάτω 6 συμβουλές για να είναι τα Tweets σου επιτυχημένα!

Tip 1: Σύντομο κείμενο

Παρότι ένα Tweet μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι 280 χαρακτήρες, είναι καλό να περιορίζεται σε μία ή δυο προτάσεις. Να είναι δηλαδή σύντομο και περιεκτικό.

Tip 2: Χρήση πολυμέσων

Συστήνεται η χρήση εντυπωσιακών εικόνων, GIFs και videos για την προσέλκυση της προσοχής των χρηστών. Για ακόμη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, τα video θα πρέπει να είναι σύντομα (συνήθως 6-15 δευτερόλεπτα) και να περιλαμβάνουν το εταιρικό λογότυπο, αλλά και υπότιτλους (καθώς πολλοί χρήστες παρακολουθούν τα βίντεο χωρίς φωνή).

Tip 3: Ερωτήσεις και δημοσκοπήσεις

Για να μεγιστοποιήσει τη διάδραση με τους χρήστες, η επιχείρηση μπορεί να θέτει ερωτήσεις ή να διεξάγει δημοσκοπήσεις μέσα από tweets.

Tip 4: Ξεκάθαρα call-to-action

Θα πρέπει να είναι πάντα ξεκάθαρο στον χρήστη τι ενέργεια επιθυμούμε να κάνει στη συνέχεια (π.χ. Επικοινωνήστε μαζί μας, Ακολουθήστε μας, Κάντε εγγραφή κτλ.)

Tip 5: Χρήση των Retweets

Η αναδημοσίευση σχετικού περιεχομένου, αλλά και η απάντηση σε σχόλια βοηθούν την επιχείρηση να διατηρεί μια ενεργή παρουσία στο μέσο και να βρίσκεται σε στενή επαφή με το κοινό της.

Tip 6: Χρήση Hashtags

Η χρήση hashtags με λέξεις-κλειδιά επιτρέπει τη δημοσίευση και παρακολούθηση σχετικών θεμάτων. Συστήνεται η χρήση 1-2 hashtags ανά tweet, καθώς επίσης και η παρακολούθηση των δημοφιλέστερων τάσεων στο tab “Explore”.