Περιγραφή Έργου

  • Παραμετροποίηση εφαρμογής για την προσαρμογή της στις ανάγκες του πελάτη
  • Εγκατάσταση εμπορικού προγράμματος για την οργάνωση της επιχείρησης
  • Οθόνη Reception για γρήγορη και καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
  • Εκτύπωση ετικετών barcode και σκανάρισμα ειδών
  • Εκπαίδευση προσωπικού στη διαχείριση του λογισμικού
  • Εγκατάσταση ενσύρματων και ασύρματων δικτύων
  • Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης
  • Τεχνική υποστήριξη

Πιο αναλυτικά, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα:

  • Να εγκαταστήσει το πρόγραμμα σε όσες θέσεις εργασίας επιθυμεί χωρίς χρέωση
  • Να προγραμματίζει την οθόνη Reception όπως εξυπηρετεί τον ίδιο για την διευκόλυνση των καθημερινών εργασιών του
  • Να οργανώνει σε ομάδες τα είδη του και να τα διαχειρίζεται μεμονωμένα ή μαζικά
  • Να εκδίδει αποδείξεις λιανικής γρήγορα και σωστά
  • Να παρακολουθεί τις βάρδιες των υπαλλήλων, καθένας με δικά του προνόμια
  • Να διατηρεί βάση δεδομένων με καρτέλες πελατών και προμηθευτών, των οποίων η καταχώριση γίνεται πανεύκολα πληκτρολογώντας μόνο το ΑΦΜ
  • Να ορίζει ειδικούς τιμοκαταλόγους (λιανικής, χονδρικής) ή εκπτώσεις ανά είδος, ομάδα ειδών ή πελάτη
  • Να παρακολουθεί τα οικονομικά της επιχείρησης (έσοδα, έξοδα, τζίρο, υπόλοιπα πελατών και προμηθευτών κτλ.)
  • Να εξάγει χρήσιμα στατιστικά και αναφορές για την επιχείρηση
  • Να μεταβιβάζει τα παραστατικά του στη διαδικτυακή πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ
  • Να αναβαθμίζει και να κρατάει backup με ένα κλικ