Για ποιόν λόγο μία επιχείρηση χρειάζεται εταιρική σελίδα στο Facebook; Ποιά είναι τα οφέλη και τι κοστίζει; Στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε όλα τα πλεονεκτήματα μιας εταιρικής σελίδας στο νούμερο ένα (τουλάχιστον στην Ελλάδα) κοινωνικό μέσο δικτύωσης, το Facebook.

Ποιός χρησιμοποιεί το Facebook και γιατί;

Περίπου 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως εκ των οποίων 5 εκατομμύρια στην Ελλάδα χρησιμοποιούν τακτικά το Facebook για να επικοινωνούν με τους φίλους τους, να ενημερώνονται για εκδηλώσεις και να ανακαλύπτουν προσφορές, νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Δημιουργώντας μία εταιρική σελίδα στο Facebook, κάθε επιχείρηση αποκτά νέες δυνατότητες και την προοπτική να διευρύνει το πελατολόγιό της και άρα την κερδοφορία της.

Γιατί να δημιουργήσετε μία εταιρική σελίδα στο Facebook

Μια εταιρική σελίδα στο Facebook σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει την επαγγελματική σας ιστοσελίδα. Μπορεί όμως, εάν χρησιμοποιηθεί σωστά, να λειτουργήσει υποστηρικτικά ως μέσο διαδικτυακού μάρκετινγκ, ενισχύοντας την εταιρική σας ταυτότητα. Διαβάστε παρακάτω πώς μια εταιρική σελίδα στο Facebook θα βοηθήσει την επιχείρησή σας.

1. Δωρεάν προβολή της επιχείρησης στο ευρύ κοινό

Η δημιουργία μιας εταιρικής σελίδας στο Facebook γίνεται δωρεάν, χωρίς κρυφές χρεώσεις και πάγια έξοδα. Είναι ένας αποτελεσματικός και γρήγορος τρόπος να προβάλλει κανείς την επιχείρησή του στο διαδίκτυο, δίνοντας τη δυνατότητα στο ευρύ κοινό να γνωρίσει τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες που προσφέρει.

2. Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και αύξηση πελατολογίου

Η εταιρική σελίδα στο Facebook αποτελεί έναν ακόμη δίαυλο επικοινωνίας της επιχείρησης με τους πελάτες, αρκεί η διαχείριση της σελίδας να γίνεται σωστά. Πρέπει δηλαδή να επιδιώκει κανείς την αλληλεπίδραση με το κοινό, απαντώντας άμεσα και αποτελεσματικά στα σχόλια ή τις ερωτήσεις των χρηστών. Ακόμη, το περιεχόμενο που ανεβάζει ο διαχειριστής της σελίδας να ποικίλει, να είναι όχι μόνο προωθητικό (π.χ. προσφορές, εκπτώσεις) αλλά και χρήσιμο, όπως το να δίνει συμβουλές ή ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

3. Αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας

Μέσα από το Facebook οι χρήστες μπορούν να κατευθυνθούν στην επαγγελματική ιστοσελίδα της επιχείρησης είτε προσθέτοντας τον σχετικό σύνδεσμο στις πληροφορίες είτε κοινοποιώντας περιεχόμενο από την ιστοσελίδα, όπως άρθρα από το blog ή προϊόντα από το e-shop. Η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας έχει μόνο θετικά αποτελέσματα για την επιχείρηση.

4. Στοχευμένη διαφήμιση με προσιτό κόστος

Το Facebook δίνει την δυνατότητα να διαφημίσει κανείς την επιχείρησή του δημιουργώντας στοχευμένες καμπάνιες και με κόστος που ο ίδιος ο διαφημιζόμενος ορίζει. Για παράδειγμα, μπορεί κανείς να επιλέξει το κοινό με βάση την ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα, τον τόπο διαμονής κτλ., την διάρκεια της καμπάνιας και το μέγιστο ποσό που μπορεί να διαθέσει. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης της απόδοσης της καμπάνιας τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά τη λήξη της. Έτσι, μπορεί κανείς να αξιολογήσει την επιτυχία της καμπάνιας του και να την επαναλάβει ή να την διορθώσει.

Εάν έχετε επιχείρηση και επιθυμείτε την προβολή της στο Facebook, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα marketing της RiverWeb. Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοί μας θα σας βοηθήσουν να στήσετε σωστά την εταιρική σας σελίδα και θα σας καθοδηγήσουν για την ορθή διαχείρισή της και τον σχεδιασμό επιτυχημένων διαφημιστικών ενεργειών.